Dysfunction of participation in the Contact Center environment
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji. W kierunku respektowania interesów pracobiorców ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 223
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
19 paź 2022
2 lut 2016
83
79
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/34558
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Dysfunkcje partycypacji w środowisku contact center | 19 paź 2022 |
Popławski, Wojciech Janicki, Tomasz
Cyfert, Szymon
Chrisidu-Budnik, Agnieszka Korczak, Jerzy
Gagacka, Maria
Marcinkowski, Jakub Mateusz Kutzner, Iwona Małgorzata Bożydaj-Jankowska, Iwona
Gableta, Małgorzata Bodak, Andrzej Cierniak-Emerych, Anna