Fashion and everyday clothes. Wrocław Fashion Project
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Aug 19, 2016
903
920
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/37270
| Edition name | Date |
|---|---|
| Moda i ubiór codzienny. Wrocław Fashion Project | Jun 11, 2022 |
Perchla-Włosik, Aleksandra Raciniewska, Alicja
Angowska, Paulina Witek-Crabb, Anna. Redakcja Radomska, Joanna. Redakcja
Mróz-Gorgoń, Barbara Perchla-Włosik, Aleksandra
Perchla-Włosik, Aleksandra Gorgoń-Mróz, Barbara
Dombrowska, Julia Witek-Crabb, Anna. Redakcja Radomska, Joanna. Redakcja
Abidogun, Boluwatife Fabiyi Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja