Object

Title: Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych

Title in english:

Consumer Intelligence in the context of the development trends of marketing research

Creator:

Mazurek-Łopacińska, Krystyna ; Sobocińska, Magdalena

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 11-19

Abstrakt:

Podejmowanie decyzji z zakresu marketingu w różnego typu przedsiębiorstwach wymaga obecnie coraz częściej prowadzenia zaawansowanych analiz profili i zachowań klientów, które określane są jako Customer Intelligence. Rozwijanie analityki marketingowej stanowi odpowiedź na rosnącą złożoność zachowań konsumentów, a także na powstawanie nowych modeli biznesu, których wdrażanie wymaga wsparcia informacyjnego i przetwarzania danych o klientach na potrzeby prowadzenia działań marketingowych. Celem artykułu jest ukazanie Consumer Intelligence w kontekście kierunków rozwoju badań marketingowych, a w tym w szczególności ich technologizacji i wirtualizacji oraz stosowania triangulacji

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

doi:10.15611/pn.2016.459.01 ; oai:dbc.wroc.pl:36504

Language:

pol

Relation:

Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information