Obiekt

Tytuł: Angażowanie (się) klientów we współtworzenie wartości – formy, uwarunkowania i efekty

Title in english:

Customer engagement in value cocreation – forms, antecedents and consequences

Creator:

Żyminkowska, Katarzyna ; Żyminkowski, Tomasz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459, s. 103-120

Abstrakt:

Koncepcja customer engagement (CE) rozumiana jako angażowanie (się) klienta indywidualnego we współtworzenie (a także komunikowanie i dostarczanie) wartości w rozszerzonej sieci kompetencji jest rozwijana na gruncie marketingu relacji i zarządzania wartością klienta. Badania form oraz uwarunkowań i efektów tego angażowania (się) są utrudnione z uwagi na niedostatecznie precyzyjne osadzenie koncepcji CE wobec kategorii pokrewnych występujących w dorobku teoretycznym marketingu relacji i zachowań konsumenta. Celem artykułu jest więc wypełnienie tej luki. Autorzy na podstawie krytycznej analizy istniejących modeli koncepcyjnych CE proponują interpretację CE w perspektywie zarządczej. Przyjmują polskie tłumaczenie „angażowanie (się) klienta”, które odróżnia CE od pokrewnego pojęcia, jakim jest zaangażowanie klienta (involvement). Następnie omawiają propozycję własnego modelu badawczego zjawiska CE

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:36517

Language:

pol

Relation:

Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

21 mar 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

869

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

891

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/40189

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji