Kieżel, Małgorzata ; Wiechoczek, Joanna
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.459.13 ; oai:dbc.wroc.pl:36520
Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
21 mar 2017
216
212
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/40192
Jelonek, Dorota Pawełoszek, Ilona
Baraniuk, Alina Sitek, Anna Smolińska, Amanda Swacha-Lech, Magdalena. Redakcja Dittmann, Iwona. Redakcja
Pohulak-Żołędowska, Elżbieta Żabiński, Arkadiusz