Obiekt

Tytuł: Rola wydarzeń w promocji regionów turystycznych

Tytuł odmienny:

The role of events in the promotion of tourism regions

Autor:

Cieślikowski, Krzysztof

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2017, Nr 473, s. 117-126

Abstrakt:

Celem opracowania jest analiza wydarzeń jako atrakcyjnych form promocji stosowanych przez miasta na rynku turystycznym. Autor zakłada, że wybór wydarzeń, w które miasta angażują swoje budżety promocyjne, może być jednym z kluczowych aspektów współczesnej promocji miast na rynku turystycznym. Na podstawie studiów literaturowych związanych z terminologią wydarzeń, zarządzania marketingowego, efektywności promocji, a także wywiadów bezpośrednich oraz analiz źródeł wtórnych, autor identyfikuje kluczowe formy promocji oferowane przez organizatorów wydarzeń, przyporządkowuje je do określonych narzędzi promocji miast z wykorzystaniem wydarzeń. W opracowaniu przedstawiona zostaje propozycja metodyki oceny efektywności promocyjnej wydarzeń z punktu widzenia administracji miasta, która może posłużyć zarówno administracji miast w efektywnej alokacji budżetu promocyjnego, jak również organizatorom wydarzeń przygotowującym ofertę promocyjną miastom

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2017.473.10 ; oai:dbc.wroc.pl:37514

Język:

pol

Powiązania:

Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 473

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

29 wrz 2017

Liczba wyświetleń treści obiektu:

540

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

538

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/41558

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Rola wydarzeń w promocji regionów turystycznych 11 cze 2022

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji