A retrospective review of categorical data analysis – theory and marketing practice
Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006, nr 1, s. 55-72
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; click here to follow the link ; click here to follow the link
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 16, 2006, nr 1 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Jul 5, 2019
Dec 15, 2017
60
60
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/43006
Edition name | Date |
---|---|
Analiza danych dyskretnych w ujęciu retrospektywnym – podstawy teoretyczne i zastosowanie w marketingu | Jul 5, 2019 |
Butryn, Barbara Fura, Marek Galanc, Tadeusz. Redakcja
Kapłon, Robert Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Kapłon, Robert Galanc, Tadeusz. Redakcja
Wędzki, Dariusz Galanc, Tadeusz. Redakcja
Matuszewska, Aleksandra Witkowska, Dorota Galanc, Tadeusz. Redakcja
Trzaskalik, Tadeusz Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Fragnelli, Vito Stach, Izabella Mercik, Jacek Wiesław. Redakcja Ostasiewicz, Walenty. Redakcja
Ramsey, David Galanc, Tadeusz. Redakcja