Obiekt

Tytuł: Factors Influencing Corporate Websites’ Value

Autor:

Laco, Peter ; Kallová, Martina

Opis:

20-th AMSE. Applications of Mathematics and Statistics in Economics. International Scientific Conference: Szklarska Poręba, 30 August- 3 September 2017. Conference Proceedings Full Text Papers, s. 275-284

Abstrakt:

The importance of corporate websites is indisputable. Websites allows companies to spread the information about contacts, products or services at relatively fair costs. The structure of these costs of the website creation, development and maintenance is described in our paper. The main aim of the paper is to present results of survey conducted out to describe factors that influence the value of corporate websites. This survey was realized by questionnaires for both users and companies. User point of view and corporate evaluation of website value was investigated to compare and summarize the results. The results of the survey may help companies to estimate the value of their websites and compare it with the real costs

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2017

Typ zasobu:

materiały konferencyjne

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/amse.2017.20.22 ; oai:dbc.wroc.pl:39119

Język:

eng

Powiązania:

20-th AMSE. Applications of Mathematics and Statistics in Economics. International Scientific Conference: Szklarska Poręba, 30 August- 3 September 2017. Conference Proceedings Full Text Papers

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 paź 2022

Data dodania obiektu:

3 sty 2018

Liczba wyświetleń treści obiektu:

387

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

380

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/43460

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Nazwa wydania Data
Factors Influencing Corporate Websites’ Value 11 paź 2022

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji