Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 19, 2009, nr 4, s. 47-60 ; Dostępne pełne teksty artykułów od 2004 r. ; Od 2010 roku tytuł: Operations Research and Decisions
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
<sygn. PWr A5532II> ; kliknij tutaj, żeby przejść ; kliknij tutaj, żeby przejść
Badania Operacyjne i Decyzje ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 19, 2009 ; Badania Operacyjne i Decyzje, vol. 19, 2009, nr 4 ; Operations Research and Decisions
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
5 lip 2019
12 sty 2018
62
63
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/43564
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Simulation model of consumer decision making | 5 lip 2019 |
Grębowiec, Mariusz
Szymańska, Anna Irena
Firek, Anna Dziadkowiec, Joanna M.
Puślecki, Zdzisław W.
Butryn, Barbara Fura, Marek Galanc, Tadeusz. Redakcja
Pupel, Natalia Aleksandra Kuźmińska-Haberla. Redakcja