Nostalgia marketing as a chance for craft renaissance in Lower Silesia
Czerska, Iwona ; Michalczyk, Radosław
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2017.490.10 ; oai:dbc.wroc.pl:39449
Gospodarka miejska przyszłości. Perspektywa województwa dolnośląskiego ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 490
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
12 sty 2018
370
359
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/43947
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Marketing nostalgiczny jako szansa dla renesansu rzemiosła na Dolnym Śląsku | 11 cze 2022 |
Kucharczyk, Monika Błaszczyk, Jolanta Seruga, Przemysław Piekara, Agnieszka Zimny, Sylwia Krzywonos, Małgorzata
Grębosz-Krawczyk, Magdalena Siuda, Dagna
Wiggert, Fritz
Tomkowicz, Stanisław (1850-1933)