Selection of variables in marketing binary datacluster analysis
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Taksonomia 31 Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 508
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
Jun 11, 2022
Aug 16, 2018
438
447
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/64985
| Edition name | Date |
|---|---|
| Selekcja zmiennych w analizie skupień marketingowych zbiorów danych binarnych | Jun 11, 2022 |
Korzeniewski, Jerzy
Denkowska, Sabina Fijorek, Kamil Salamaga, Marcin Sokołowski, Andrzej
Szwarc, Krzysztof
Bartos, Karolina
Miechowicz, Izabela Sowińska, Anna Baszko, Artur