Volunteering and philanthropy as symptoms of sustainable consumption in Polish conditions
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2017.501.09 ; oai:dbc.wroc.pl:45435
Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
4 wrz 2018
289
276
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/68454
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wolontariat i filantropia jako przejawy konsumpcji zrównoważonej w warunkach polskich | 11 cze 2022 |
Oliński, Marian
Gałka, Ewa
Domiter, Małgorzata Marciszewska, Anna
Korowaj, Beata Gasz, Małgorzata. Redaktor Politaj, Adriana. Redaktor
Chądzyński, Jacek