Consumer in the face of the challenges of circular economy in textile and clothing market
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2017.501.12 ; oai:dbc.wroc.pl:45439
Konsument w zmieniającym się otoczeniu społecznym Między dyferencjacją a pragmatyzmem ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2017; Nr 501
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
4 wrz 2018
703
717
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/68493
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Konsument wobec wyzwań gospodarki o obiegu zamkniętym – rynek tekstylno-odzieżowy | 11 cze 2022 |
Kapelko, Magdalena
Lorek, Agnieszka
Raftowicz, Magdalena Ochman, Małgorzata
Blażlak, Robert
Pichlak, Magdalena Kruczek, Mariusz
Przygodzki, Zbigniew Chądzyński, Jacek Rynio, Dorota. Redakcja Zakrzewska-Półtorak, Alicja. Redakcja
Bartos, Karolina