Basic instrumentation of direct competition on the television market
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2018.509.11 ; oai:dbc.wroc.pl:46054
Problemy ekonomii, polityki ekonomicznej i finansów publicznych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2018; Nr 509
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
18 wrz 2018
130
117
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/71012
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Podstawowe instrumentarium konkurencji bezpośredniej na rynku telewizyjnym | 11 cze 2022 |
Grudziński, Andrzej J. Leszczyńska, Małgorzata Sobolewski, Andrzej Łużyniecka, Ewa. Redakcja
Woźniak-Holecka, Joanna Grajek, Mateusz Sobczyk, Karolina Mazgaj-Krzak, Kamila Holecki, Tomasz
Jaska, Ewa Werenowska, Agnieszka
Ministerstwo Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego
Ministerstwo Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego
Ministerstwo Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego