Object

Title: Postawy i opinie menedżerów śląskich przedsiębiorstw wobec użyteczności badań marketingowych

Title in english:

Silesian Company Managers Opinions and Attitudes Towards Marketing Research Usefulness - Conditions and Determinants

Creator:

Witczak, Olgierd

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97, s. 243-252

Abstrakt:

Prowadzenie badań marketingowych jest jednym z istotnych elementów działania przedsiębiorstwa na rynku. Zakres badań powinien odzwierciedlać problemy decyzyjne przedsiębiorstwa. W styczniu 2009 r. Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach zrealizowała projekt badawczy pn.: "Wykorzystanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach województwa śląskiego". Głównym jego celem było poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, czy badania marketingowe są postrzegane przez menedżerów jako element podnoszenia skuteczności funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2010

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:120427

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 97 ; Badania marketingowe –skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information