Object

Title: Wybrane instrumenty rachunkowości zarządczej w kształtowaniu relacji z klientami

Title in english:

Selected Instruments of Managerial Accounting in Creating Relationships with Customers

Creator:

Putyra, Adam

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 32, s. 115-127

Abstrakt:

In a dynamic and turbulent modern reality companies should replace a product-centricity with customer-centric approach. Such reorientation requires significant organizational changes and widely adopted customer relationship management system. In such interdisciplinary system managerial accounting should play a significant role by offering an integrated set of instruments that place a customer in the centre of their analysis. The article presents selected instruments of managerial accounting which could be valuable element of company-wide system that supports customer relationship management.

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:124261

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2008; Nr 32 ; Rachunek kosztów i wyników w zarządzaniu

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information