The management of knowledge of e-customers with the use of the CRM system
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1064, s. 88-96
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1064 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
6 gru 2025
20 gru 2024
91
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168169
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Zarządzanie wiedzą o e-klientach z wykorzystaniem systemu CRM | 6 gru 2025 |
Jelonek, Dorota
Jelonek, Dorota
Jelonek, Dorota