Castles as a source of tourist competitiveness advantages of the Warmian-Masurian Voivodeship
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2015.379.17 ; oai:dbc.wroc.pl:30309
Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 379
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
2 lis 2015
345
341
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/33424
Pawlewicz, Adam Szamrowski, Piotr
Brodziński, Zbigniew
Świdyńska, Natalia Napiórkowska-Baryła, Agnieszka Witkowska-Dąbrowska, Mirosława
Wojarska, Magdalena Zabielska, Izabela