Communities of interest in the consumer society
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2015.414.23 ; oai:dbc.wroc.pl:33789
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2015; Nr 414 ; Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej. Nowe paradygmaty i konteksty badawcze
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
22 sie 2016
283
275
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/37279
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wspólnoty zainteresowań w społeczeństwie konsumpcyjnym | 11 cze 2022 |
Czapiewski, Leszek Lizińska, Joanna
Patrzałek, Wanda Wardzała, Joanna
Przekoracka-Krawczyk, Anna Wojtczak-Kwaśniewska, Monika Przekoracka, Katarzyna Zeri, Fabrizio Naskręcki, Ryszard Urbańczyk, Wacław. Redakcja
Szulc-Janek, Małgorzata
Lisowska, Agnieszka Charewicz-Jakubowska, Karolina Setkowicz, Bogusław. Tłumaczenie
Sączewska-Piotrowska, Anna Rusnak, Zofia. Redakcja Zmyślona, Beata. Redakcja