Object

Title: Satysfakcja klientów lubelskiego sektora centrów handlowych w latach 2013-2015

Title in english:

Customer satisfaction of the Lublin shopping centers sector in years 2013-2015

Creator:

Skowron, Łukasz

Description:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460, s. 126-136

Abstrakt:

Między rokiem 2013 a 2015 w Lublinie w znaczący sposób zaostrzyła się konkurencja w sektorze centrów handlowych (w analizowanym okresie na rynku pojawiały się kolejne podmioty, co ostatecznie zwiększyło liczbę wielkopowierzchniowych centrów handlowych objętych badaniem z 3 do 5). Autor niniejszego artykułu badał proces budowania zjawiska satysfakcji klientów w omawianym sektorze w latach 2013, 2014 oraz 2015. W badaniach wykorzystano autorskie narzędzie badawcze, które pozwoliło na opracowanie modelu o charakterze przyczynowo-skutkowym. Uzyskane dane empiryczne pozwalają na dokładną analizę wpływu pojawienia się nowych podmiotów na rynku i stopniowego zwiększania konkurencyjności wewnątrz sektora (w ujęciu rok do roku) na sposób postrzegania przez respondentów poszczególnych aspektów wpływających na ich poczucie satysfakcji z wyboru określonego podmiotu rynkowego

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2016

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:36560

Language:

pol

Relation:

Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 460

Rights:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Access Rights:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

License:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information