Obiekt

Tytuł: Assessment of Customer Value and Evaluation of Customer Equity

Tytuł odmienny:

Szacowanie wartości klienta i pomiar kapitału klienta

Autor:

Nowak, Edward

Opis:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 145, s. 121-131

Abstrakt:

Issues of customer value assessment are discussed from the perspective of customer relationship management concept. Advantages of customer relationship management are presented on the example of customer margin and net cash flows. Their respective values are used in evaluation of customer lifetime value and evaluation of customer equity. The relationships between customer profitability and customer costs are also presented.Keywords: customer relationship management, customer profitability,

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2010

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:119789

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics; 2010; Nr 145 ; Quantitative Methods in Accounting and Finance

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Edukacji i Nauki (SONB/SP/546390/2022). Tytuł projektu: Upowszechnienie zawartości czasopisma Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

30 paź 2023

Data dodania obiektu:

30 sty 2023

Liczba wyświetleń treści obiektu:

22

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/157939

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji