Marketing of the Polish Spa on the Competitive Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 154-161
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
8 sty 2025
8 sty 2025
17
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168335
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Działalność marketingowa polskich uzdrowisk na konkurencyjnym rynku | 8 sty 2025 |