Application of Marketing Instruments in Developing the Quality of Hotel Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 143-153
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
13 sty 2025
8 sty 2025
15
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168334
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zastosowanie instrumentów marketingowych w kształtowaniu jakości usług hotelarskich | 13 sty 2025 |
Jaremen, Daria E.
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Jaremen, Daria E. Nawrocka, Elżbieta
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Jaremen, Daria E. Nawrocka, Elżbieta
Jaremen, Daria E. Micuła, Monika