International Marketing Planning
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1066, s. 350-360
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1066 ; Rozwój regionalny i globalny we współczesnej gospodarce światowej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 10, 2025
Jan 10, 2025
7
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168533
Edition name | Date |
---|---|
Planowanie marketingu międzynarodowego | Jan 10, 2025 |
Skulski, Przemysław
Skulski, Przemysław
Skulski, Przemysław
Skulski, Przemysław
Skulski, Przemysław Rymarczyk, Jan. Promotor