Object structure
Title:

Możliwości zwiększania zwrotności w badaniach ankietowych wśród przedsiębiorstw

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Possibilities of Increasing Manoeuvrability in Questionnaire Research among Companies

Creator:

Kaniewska-Sęba, Aleksandra ; Leszczyński, Grzegorz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 552-561

Abstrakt:

The paper focuses on one aspect of postal and on-line surveys on business-to-business market - respondents' tendency to take part in it. The results of the presented research show that the response rate was higher in postal survey in comparison to on-line and fax ones. It is also shown how the research's subject, sponsor's kind, questionnaire length and the promise of sending survey results or an article affect the response rate.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II.

×

Citation

Citation style: