Possibilities of Increasing Manoeuvrability in Questionnaire Research among Companies
Kaniewska-Sęba, Aleksandra ; Leszczyński, Grzegorz
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 552-561
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 16, 2025
Mar 16, 2025
1
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171243
Edition name | Date |
---|---|
Możliwości zwiększania zwrotności w badaniach ankietowych wśród przedsiębiorstw | Mar 16, 2025 |
Kaniewska-Sęba, Aleksandra Leszczyński, Grzegorz
Kaniewska-Sęba, Aleksandra