Globalization and Culture: Conditions of the Marketing Product Strategy
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Marketing (2); 2006; nr 1110, s. 15-27
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1110 ; Marketing, vol. 2 ; Problemy teorii i praktyki marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
8 maj 2025
64
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/173778
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Globalizacja i kultura jako uwarunkowania marketingowej strategii produktu | 28 lip 2025 |
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Mazurek-Łopacińska, Krystyna
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ) Kramer, Józefa. Promotor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna