Creating business image as a strategic management component
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1137, s. 57-62
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1137 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
6 lip 2025
12
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176257
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa elementem zarządzania strategicznego | 28 lip 2025 |
Jakubów, Leon Kiełczewski, Stanisław. Promotor
Jakubów, Leon