Customer relationship - a new approach in the context of the learning organization
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1137, s. 85-93
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1137 ; Zarządzanie strategiczne w badaniach teoretycznych i w praktyce
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Jul 6, 2025
10
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176260
| Edition name | Date |
|---|---|
| Nowe spojrzenie na relacje z odbiorcami a organizacja ucząca się | Jul 28, 2025 |
Kubacka-Góral, Krystyna
Kubacka-Góral, Krystyna Jagodzińska-Wersty, Halina. Promotor
Kubacka-Góral, Krystyna