Selected statistical methods in market segments profiling
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (13); 2006; nr 1126, s. 397-405
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1126 ; Taksonomia 13 ; Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 11, 2025
Nov 11, 2025
8
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/180503
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Wybrane metody statystyczne w profilowaniu segmentów rynkowych | Nov 11, 2025 |
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej
Jefmański, Bartłomiej Walesiak, Marek. Promotor