The creation of customer relations in a turbulent environment
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 100-108
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
23 lis 2025
23 lis 2025
4
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/180845
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Kształtowanie relacji z klientami w turbulentnym otoczeniu | 23 lis 2025 |
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Piwoni-Krzeszowska, Estera
Jędrysiak, Agnieszka Piwoni-Krzeszowska, Estera