Corporate social initiatives undertaken to support corporate reputation - dilemmas and challenges
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 160-171
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 23, 2025
Nov 23, 2025
3
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/180851
| Edition name | Date |
|---|---|
| Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez inicjatywy społeczne - dylematy i wyzwania | Nov 23, 2025 |
Głuszek, Ewa
Głuszek, Ewa