Visual protocols in the process of measurement of consumer relations with brand − emotional aspekt
Matysiewicz, Justyna ; Ganassali, Stephane
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
doi:10.15611/pn.2016.459.24 ; oai:dbc.wroc.pl:36533
Badania marketingowe - zmiany w metodologii i technikach badawczych ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 459
Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Dla wszystkich zgodnie z licencją
CC BY-NC-ND 3.0 PL
11 cze 2022
23 mar 2017
364
369
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/40205
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wykorzystanie wizualnych protokołów badawczych w procesie pomiaru relacji konsumenta z marką – aspekt emocjonalny | 11 cze 2022 |
Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata Lubowiecki-Vikuk, Adrian
Błoński, Krzysztof
Durniat, Katarzyna
Lech, Dominika Sołoducho-Pelc, Letycja. Redakcja Radomska, Joanna. Redakcja Witek-Crabb, Anna. Redakcja
Broniewska, Grażyna
Kauronen, Marja-Leena Lehtonen, Olli Purhonen, Kirsi Kallunki, Valdemar Polak, Angelika