Application of Marketing Instruments in Developing the Quality of Hotel Services
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1074, s. 143-153
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1074 ; Gospodarka turystyczna. Turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie: Euroregionalizacja. Konkurencyjność. Marketing
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 13, 2025
Jan 8, 2025
15
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168334
Edition name | Date |
---|---|
Zastosowanie instrumentów marketingowych w kształtowaniu jakości usług hotelarskich | Jan 13, 2025 |
Jaremen, Daria E.
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Jaremen, Daria E. Nawrocka, Elżbieta
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.
Jaremen, Daria E. Nawrocka, Elżbieta
Jaremen, Daria E. Micuła, Monika