International cooperation significance in shaping customer appeal of a tourist region
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 96-106
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 26, 2025
Jan 26, 2025
4
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169299
Edition name | Date |
---|---|
Znaczenie współpracy międzysektorowej dla kształtowania atrakcyjności obszaru turystycznego | Jan 26, 2025 |
Rapacz, Andrzej
Rapacz, Andrzej
Rapacz, Andrzej
Rapacz, Andrzej Obrębalski, Marek
Rapacz, Andrzej Jaremen, Daria E.