Object

Title: Dystrybucja jako instrument konkurowania przedsiębiorstw na rynku

Title in english:

Distribution as an instrument of enterprises' market competitiveness

Creator:

Zawadzki, Piotr

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 152-161

Abstrakt:

The article presents distribution as an instrument for enterprise’s competitiveness on the market. This instrument is not as effectively used by companies as eg. promotion, however, it can result in certain advantages for manufacturers. The author has presented characteristic features of basic forms of distribution channels giving specific consideration to conflicts within intermediary channels. The article defines determining factors for the choice of proper solution in order to reach the consumer most effectively, as well as illustrates different forms of distribution with regard to the degree of its intensity

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2005

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:130637

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Similar

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information