Tendency in Consumer's Preference and Behavior on the FMCG Market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 312-320
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
21 maj 2025
15
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/174446
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Tendencje w preferencjach i zachowaniach konsumentów na rynku dóbr FMCG | 28 lip 2025 |
Idzik, Marcin
Idzik, Marcin
Idzik, Marcin