Obiekt

Tytuł: Perception of Entrepreneurship and Its Conditioning

Title in english:

Percepcja przedsiębiorczości i jej uwarunkowania

Creator:

Koreleski, Dariusz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 455-460

Abstrakt:

Artykuł przedstawia kwestię postrzegania przedsiębiorczości oraz uwarunkowania z nią związane. Wskazuje na istotę zagadnienia percepcji oraz pojmowania przedsiębiorczości. Autor zaprezentował siedem uniwersalnych zasad Leonarda da Vinci w odniesieniu do zjawiska, a raczej procesu przedsiębiorczości. Ukazano ten proces w ujęciu analitycznym, prezentując inne towarzyszące mu procesy. Przedstawiono różnorodne uwarunkowania i mechanizmy wpływające na postrzeganie i kształtowanie się postaw przedsiębiorczych.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:136254

Language:

eng

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Nazwa wydania Data
Perception of Entrepreneurship and Its Conditioning Jul 28, 2025
×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji