Obiekt

Tytuł: Perception of Entrepreneurship and Its Conditioning

Tytuł odmienny:

Percepcja przedsiębiorczości i jej uwarunkowania

Autor:

Koreleski, Dariusz

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 455-460

Abstrakt:

Artykuł przedstawia kwestię postrzegania przedsiębiorczości oraz uwarunkowania z nią związane. Wskazuje na istotę zagadnienia percepcji oraz pojmowania przedsiębiorczości. Autor zaprezentował siedem uniwersalnych zasad Leonarda da Vinci w odniesieniu do zjawiska, a raczej procesu przedsiębiorczości. Ukazano ten proces w ujęciu analitycznym, prezentując inne towarzyszące mu procesy. Przedstawiono różnorodne uwarunkowania i mechanizmy wpływające na postrzeganie i kształtowanie się postaw przedsiębiorczych.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

oai:dbc.wroc.pl:136254

Język:

eng

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

28 lip 2025

Data dodania obiektu:

30 maj 2025

Liczba wyświetleń treści obiektu:

6

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/175013

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji