Preferences analysis of travel agency customers with discrete choice methods
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (13); 2006; nr 1126, s. 380-388
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1126 ; Taksonomia 13 ; Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Nov 11, 2025
Nov 11, 2025
12
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/180501
| Edition name | Date |
|---|---|
| Badanie preferencji klientów biur podróży z wykorzystaniem metod wyborów dyskretnych | Nov 11, 2025 |
Rybicka, Aneta
Rybicka, Aneta