Benchmarking as modern instrument of promotion of city and regions
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 359-368
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 20, 2025
Jan 20, 2025
4
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169010
Edition name | Date |
---|---|
Benchmarking jako nowoczesne narzędzie promocji miast i regionów | Jan 20, 2025 |
Śnihur, Janusz Noga, Marian. Promotor Bogacka-Kisiel, Ewa Maria. Recenzent Pietrzak, Bogusław Jerzy. Recenzent