Consumer behaviour in trade on the example of Bolesławiec town
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 230-240
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
26 sty 2025
26 sty 2025
4
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169312
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Zachowania konsumenckie w handlu na przykładzie miasta Bolesławiec | 26 sty 2025 |
Adamczuk, Franciszek
Adamczuk, Franciszek
Adamczuk, Franciszek
Adamczuk, Franciszek
Adamczuk, Franciszek
Adamczuk, Franciszek Linek, Stefan. Promotor