Changes in Politics and Marketing Strategy Used by Firms of Food Economy
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 447-454
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
30 maj 2025
14
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/175012
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Zmiany w polityce i strategii marketingu stosowanej przez podmioty gospodarki żywnościowej | 28 lip 2025 |
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta
Kondratowicz-Pozorska, Jolanta