Consumers' behaviour model in the tourism market
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1095, s. 193-208
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1095 ; Gospodarka a Środowisko, 4 ; Problemy konkurencyjności regionów i przedsiębiorstw
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
26 sty 2025
26 sty 2025
6
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/169309
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Model zachowań konsumenckich na rynku usług turystycznych | 26 sty 2025 |
Jedlińska, Maja Kornak, Aleksander. Promotor
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja