Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 439-446
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Mar 9, 2025
Mar 9, 2025
5
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/171003
Edition name | Date |
---|---|
Badania marketingowe zachowań konsumentów na rynku turystycznym - metodologia, specyfika, zastosowanie | Mar 9, 2025 |
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja
Jedlińska, Maja