Analysis of Patterns of Consumers Behavior in the Period of Economic Changes
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 93-99
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
28 cze 2025
49
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176064
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Analiza wzorców zachowań konsumentów w okresie przemian gospodarczych | 28 lip 2025 |