Object

Title: Promocja w Internecie jako element budowy przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego

Title in english:

Internet Promotion as a Tool of Creating Competitive Advantage in the Food Industry Enterprises

Creator:

Strzębicki, Dariusz

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 365-370

Abstrakt:

The paper discusses differences between food industry enterprises in promotional activities on their web sites. One of the main factors causing the differences is the main receiver of WWW promotional message. Web sites for consumers tend to be more multimedia and interactive comparing with web sites aiming at middlemen. Enterprises introducing new capabilities in the Internet communication before its competitors achieve advantage in Internet marketing communication.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Resource Identifier:

oai:dbc.wroc.pl:137541

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style:

This page uses 'cookies'. More information