Factors building the good reputation
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1092, s. 135-144
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1092 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Przeobrażenia metod i praktyk zarządzania
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jan 14, 2025
Jan 14, 2025
6
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/168692
Edition name | Date |
---|---|
Czynniki budujące reputację firmy | Jan 14, 2025 |
Głuszek, Ewa
Głuszek, Ewa
Głuszek, Ewa
Głuszek, Ewa