Internet Marketing in International Corporation - Case Study of Nestle Enterprise
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 234-241
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Jul 28, 2025
Jul 2, 2025
14
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176186
| Edition name | Date |
|---|---|
| Marketing internetowy w korporacji międzynarodowej - studium przypadku firmy Nestle | Jul 28, 2025 |