Internet Promotion as a Tool of Creating Competitive Advantage in the Food Industry Enterprises
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 2, s. 365-370
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 2 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 2
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
28 lip 2025
4 lip 2025
19
https://dlibra.kdm.wcss.pl/publication/176219
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Promocja w Internecie jako element budowy przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego | 28 lip 2025 |